Assalamualaikum

Friday, June 10, 2011

Rezeki dari Allah.........

Alhamdulillah.....rasa syukur  sangat kepada Allah SWT kerana tlh kurniakn aku peluang ni.....

                   Tahniah untuk kaklong jugak (my twin)! Baguslah sebab dia pun dapat course yang dia nak.Terima kasih buat papa ngan umi yang banyak berkorban untuk kakdhiya....(^_^)   Walaupun ini baru permulaan...tapi saya rasa sangat gembira...banyak lagi yang perlu ditempuhi.....Untuk kawan-kawan yang berjaya....tahniah semua..yang mana tak berjaya..jangan sedih....masih banyak peluang lagi....insyaAllah..



                   Buat kawan-kawan yang banyak membantu selama ni......anis,ida,paan,atun,farhanah dini ,budak2 H3P5..dan semua kawan-kawan yang lain (maaf kalo tak sebut nama kawan2 yang lain).....I really appreciate all those memories and help from you guys! =)

Dan kepada Tuhan Pencipta Alam....syukur Ya Allah....Terima kasih Ya Allah atas permulaan yang baru ini......Diharap kepada kengkwan......walaupun kita mungkin berbeza universiti kelak......diharap kita akan berjumpa lagi......Alhamdulillah...(^_^)..InsyaAllah......=)

2 comments:

miSs_caCtuS^^ said...

tahniah sayang! =] u r reaaly2 the best!!

walaupun aku x dpt USM skali ngan ko.. aku xkan lupe kan ko dhiya.. huhuhuhu aku harap kat U nnt aku jmpe sahabat2 yang baik mcm hang.. ada rezeki nnt aku ziarah hang kat usm.. hehe

..TrAiL tO HeAveN.. said...

huhuhu...aku pun same....moga2 akupon jumpe yg baik n gila2 mcm hang ngan yang lain....i wish all the best also...=)